loading...
آموزش
javad بازدید : 72 سه شنبه 30 بهمن 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ ولم کن از Ealia AJ - نشید

۱۸ تیر ۱۳۹۵ - دانلود آهنگ جدید Ealia AJ به نام ولم کن با کیفیت بالا و با لینک ... ولم كـــن نه ديگه ولـم كـن نه ديگه ولم كن ولم كن يادته اون شب نگا ميكرديم اسمونو

 

 

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی با نام سردم شده - نکست وان

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی با نام سردم شده با کیفیت های مختلف به صورت رایگان. ... نکست وان ♫ ♫. یادته اون شب توی خیابون نم نم بارون صدای پامون دل اسیرم تپش قلبم چشای خیس منو. بازم بارون شرشر ... 12,262 بازدید · حسین توکلی - حوصله کن ...

 

 

یه تیکه از آهنگ مورد علاقتو بنویس... [بایگانی] - صفحه 2 - ...

۱۸ بهمن ۱۳۹۲ -

 

 

دانلود آهنگ عرفان و سوگند بنام یادته - بیپ سانگ

دانلود رایگان آهنگ جدید عرفان به نام یادته همراه با لینک مستقیم، با دو کیفیت 128 و 320 و امکان پخش آنلاین | متن آهنگ یادته را شما در بیپ سانگ بنویسید.

 

 

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی سردم شده - جناب موزیک

۱۸ آبان ۱۳۹۵ -

 

 

دانلود آهنگ جدید یاس به نام سرکوب - پردیس موزیک

۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - دانلود آهنگ جدید یاس به نام سرکوب به همراه متن موسیقی DL New Song By Yas Called Sarkoob With Direct Links. ... از اون طرف چه جرم هایی که با یه امضا حل شد. یعنی که ... با ولم کن حرکت کاملا فوله ... دیگه، هیچی نمی تونه منو غافلگیرم کنه ... یادمه بچه بودم تو جمع یکی صدام کرد ... وقتی که صبح تا شب مثل جغد خیره.

 

 

دانلود آهنگ جدید یاسر بینام به نام میمیرم - تیرگان موزیک

دانلود آهنگ جدید یاسر بینام به نام میمیرم. Music. دانلود آهنگ جدید یاسر بینام به نام میمیرم ... تو رفتی از کنار من هنوزم از ته قلبم تو رو میخوام ببین شب ها بیدارم منو یاد تو ... رویایی و اون موهای خرمایی بهت میاد نگو اونجایی که هستی یکی دیگه به غیر من تو ... میرفتی میگفتی خوبی باهام وقتی هستی نمیدونم حرفاتو باور کنم یا اون عکسا ...

 

 

دانلود آهنگ جدید یاس سرکوب - درویش موزیک

۱ فروردین ۱۳۹۶ - دانلود آهنگ جدید یاس سرکوب با لینک مستقیم Download New Music Yas Sarkoob اینا میگن ... دخترم باا ولم کن حرکت کاملا فوله یارو علنا میخواد با چشم تو رو حاملت کنه ... کنم. یادمه بچه بودم تو جمع یکی صدام کرد بزرگ جمع بود یه کم نگاهم کرد ... میگی باید برم اینجا دیگه کلا پوسیده اینجا پر از یس اونجا پر از امیده

 

 

دانلود آهنگ جدید یاس به نام سرکوب - موزیک ما

۱ فروردین ۱۳۹۶ - دانلود آهنگ جدید یاس به نام سرکوب با ترانه ای از یاس ، آهنگ سازی و تنظیم ... اسمو ببرن مفت برن دخترم باا ولم کن حرکت کاملا فوله یارو علنا میخواد با چشم تو ... به خودت بیای اون دورا یه نقطه شده من دیوونه میرم بیرون ولی عاقل میرم خونه دیگه ... آینده هات بهت تحمیل شدن بذار منظورمو یه جور دیگه تکمیل کنم یادمه بچه بودم تو ...

 

 

محمد امیری | دانلود آهنگ های جدید "محمد امیری" - موزیک کردی

محمد امیری جدید دانلود تمامی آهنگ های جدید و موزیک ویدیو محمد امیری 2018 با کیفیت عالی mp3 320 و mp3 128 لینک مستقیم شعر و تکست دانلود رایگان فول آلبوم محمد ...

 

 

تنهایی.... - نماشا

چشمامو گذاشتم رو همو با گریه گفتم کاش این شب صبح نشه و خوابیدم ... با حرص گفتم چقد من بدبختم اخه تو عمرم ی تخم مرغ درس کردم که اونم سوخت. ...... منم با بغض گفتم ولم ...

 

 

تیکه ای از وحشتناک ترین اهنگ دنیا که تا الان باعث مرگ ۴۷ ...

دانلود ویدیو (۳۵۰.۸۴ کیلوبایت) ... خب عزیزم من که میرم مدرسه نمیرم درس بخونم میرم شیطونی کنم البته درسم میخونم غیر از ریاضی ..... من کلن همیشه لباسام باید تنگ شه:| مال ...

 

 

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام با من بمون - وایو موزیک | ...

۱۴ تیر ۱۳۹۵ -

 

 

تجربه چهل روز توبه من | داداش رضا

اون لحظه به خدا گفتم خدایا اگه نجاتم بدی به خدا توبه میکنم و دیگه گناه ... یادمه رفتم به یه حاج اقایی گفتم حاج اقا عذاب وجدان دارم چکار کنم… ... رفتم از اینترنت رساله مکارم شیرازی دانلود کردم بخونم اما هیچی نمیفهمیدم. ..... از خدا میخوام نجاتم بده به حق این شب کمکم کنه ترخدا برام دعا کنید از وقتی یکی از مخلوق های خدا حقمو خورد و ولم ...

 

 

دانلود آهنگ جدید 23 مرداد 97 / منتخب آهنگ های امروز با لینک ...

۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - دانلود تمام آهنگ های جدید و گلچین 23 مرداد 97منتخب آهنگ های امروز با لینک پرسرعت و پخش آنلاینآهنگ ها با لینک مستقیم ... نگو جدایی حقمه بهونه هاتو یادمه ... عاشق که باشی بهونه داری همه چیزتو پای اون میذاری ..... زندگی زیبا میشه یکم دیگه صبر کن شب ما رویا میشه ... اما ولم کنی نری باشی یبارم سادگی دیگه نمیذارم برم.

 

 

متن آهنگ جدید یاس به نام سرکوب

۳۰ اسفند ۱۳۹۵ -

 

 

دانلود آهنگ محسن لرستانی همبازی کیفیت 320 و 128 - نکس وان

۱۷ آذر ۱۳۹۶ -

 

 

سنگ صبور - صدای سلامت

۵ اسفند ۱۳۹۲ -

 

 

دانلود آهنگ مهراب و امید داوالا قرمز با بهترین کیفیت به همراه ...

۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - دانلود آهنگ مهراب و امید داوالا قرمز Download Music Mehrab And Omid Davala Ghermez از این لحظه نه مامان نه بابا نه عشق منم میشم ... میخوام یه لباس دامادی بگیرم آویزون کنم تو خونه منم فکر کنم دامادم ... از این لحظه اصلا دیگه نمیخندم هر شب گریه فقط گریه ... تنهام گذاشت رفتو ای وای دل ای دل ولم کرد و رفتا ای وای دل ای دل.

 

 

متن آهنگ سرکوب از یاس | MusText | متن آهنگ ایرانی و خارجی

۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - دانلود آهنگ سرکوب از یاس. کار طولانیه ... مهم ترینش انگیزست ، وقتی به آینده فکر کنی کم کار میشی. ببین رپ ... از اون طرف چه جرم هایی که با یه امضا حل شد ... دخترم؟ با ولم کن حرکت کاملا فوله ... دیگه ، هیچی نمی تونه منو غافلگیرم کنه ... کنم. یادمه بچه بودم توو جمع یکی صدام کرد ... وقتی که صبح تا شب مثل جغد خیره.

 

 

Hiphop__text Инстаграм фото - Stapico

تکست آهنگ " نگاه روی منه " از بهزاد لیتو ➖ متن کامل این آهنگ به همراه خود آهنگ در کانال ... تو شب میزنن گشت جمع میکنن پَر چند شب شنیده میشه صدای پرواز تو دل خاموشی مطلق ... از کانال تلگرام دانلود کنید - لینک کانال در بیو @hyrawn #Hiphop__text ... بگیرم اوکیه بمون کنار من چاقال اوینم هتله اونم با پنج تا ستاره کپیش کن لفظا به ...

 

 

تاثیر عشق قدیمی روی ازدواج شما چیست؟ - آلامتو

۲۶ مهر ۱۳۹۷ -

 

 

coursera-ddp-shiny/fa_50k.txt at master · spujadas ...

اون 258271. با 172719 ... کن 80046. ديگه 78812. اينجا 77159. فقط 74583. داره 72868. همه 72217 ..... آهنگ 2423. جعبه 2422. نتيجه 2420. نميتونيم 2420. چپ 2418. جريان 2410 ..... ولم 1425. نبودي 1424. نخواهد 1424. بردن 1423. صلح 1423. رسيديم 1422 .... يادمه 1103. کشي 1102. نداری 1101. ببريم 1101. کشيدن 1101. شوند 1101.

 

 

دانلود آهنگ علی اصحابی - دوست دارم - فارس نوا

دستاتو بزار توی دستم خوشم وقتی با تو هستم دوست دارم دل به تو بستم دنیا رو عشقه وقتی هستی یادته عهدی که بستی عشقم با تو هستم با من باشو بیا پیشم ازتو جدا ...

 

 

هر کی ما را رها میکنه میگه "تو دختر خیلی خوبی هستی ولی...." - ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - دیگه سعی میکنم حرف و کوتاه کنم بهش میگم خطرناک اما اون شخص گوش نمیده و به ..... من ودل بقیه دوست پسر نداشتم و صبح تا شب بکسی نگفتم عشقم!!! هر کسی رو که خودمم در حد معمولی پسندیدم بهم ابراز علاقه کرده ولم کرده چون من از همون ...... یادمه گفته بودین که از روی تنهایی، نیاز، کاریه که همه انجام میدن یا چون دوستم ...

 

 

دانلود آهنگ جدید ارشاد به نام آدم برفی | دیس لاو سانگ | Diss ...

۱۹ آذر ۱۳۹۵ - دانلود آهنگ جدید ارشاد به نام آدم برفی Download New Song By Ershad Called Adam Barfi دانلود آهنگ جدید ارشاد ارشاد به ... این منو سوزوند که نصف شب بود اشکاتو پاک میکردم حالا اشکاتو پاک کن هی با دست ... انقد آرزوهامو به گور بردم که دیگه جایی واسه جسدم نیس ... اون بخاطر تو منو ولم کرده ... اون پنجشنبه هنوز یادته

 

 

ஜღஜ دلـــ نــوشــتــه هــا ஜღஜ - مـتــنـ کــوتــاه عــاشــقــانــه

يکي را دوست ميدارم همان کسي که شب و روز به يادش هستم و لحظات سرد زندگي را با گرما ي ... پس کی میای تا باهم حرف بزنیم کی میای دل تنگی و ناراحتی منو تموم کنی ؛ شادی من ... دیگه خسته شدم آخه بس که قلبمو شکستن ... دارو ندارت را میدی تا اون را بدست بیاری .... الان بیدار شدم آهنگ نفس از سیاوش رو گوش کردم به یادت گریه کردم بخاطر ...

 

 

متن تکست آهنگ های زد بازی - بازی آنلاین

۱۴ آذر ۱۳۹۲ - دیگه بازارت گرم نی لای ریزای گروه ها / همش میسازی دروغا / به ما میگی اونوری خودت در به در دنباله ویزای اروپا! ... نکنه ابرو هاشم اون با چاقو ورداشته! ... آفتاب رفت میریم همه تو بالکنم // مثل دریا با لب تو حال کنم ... شب تا صبحم میخواد بره اینورو اونور .... یادمه اول می گفتن این ورسا چیه ...... حالا باز یبند به چاق، ولم کنن

 

 

امین حبیبی بیوگرافی | دانلود آهنگ جدید موزیک ویدئو آلبوم ...

زندگی بی تو واسم محاله بیا از اون وقتی که رفتی این دل داره همش میناله گریه شده ... نیا پیشم ولم کن برو حوصلتو ندارم از ناز و ادات خسته شدم حالتو ندارم ... آخه دوم بیارم بیا بیا پیشم بیا بمون پیشم بیا بیا دیگه نرو از پیشم بیا بیا پیشم ... غروب شد و بازم دلم به فکرته به یادته نگاه بی قرار من تو حسرت نگاهته .... دانلود آهنگ جدایی.

 

 

دانلود آهنگ یاس بنام سرکوب - ام اس بی موزیک

۴ مرداد ۱۳۹۷ -

 

 

دختري با احساسات شيك - متن غمگین - BLOGFA

دختري با احساسات شيك♥ - متن غمگین - شب هاي دل كندن. ... (مثل الان که تو دیگه نیستی....) برچسب‌ها: متن غمگین · + نوشته شده .... خوب نگاه کن ببین قبول می کنی این همه دلــــــتنگی هایم را... خوب نگاه کن ..... یادته میگفتی : من واسه دستام حرمت قائلم. ... فکر اینکه قراره اینا گیر اون کثیفا بیفتن. اعصابم رو .... كد آهنگ ابی کی اشکاتو ...

 

 

قطعه «دلتنگی» با صدای «بابک جهانبخش» | موسیقی ما

۱۷ خرداد ۱۳۹۳ -

 

 

دانلود آهنگ های غمگین - ناکامان

دانلود آهنگ های غمگین و احساسی با لینک مستقیم در سایت ناکامان Nakaman.iR موزیک ... عذاب آور شدن شب های بی تاب. چرا رفتی ... سخته یه نفر دیگه جایه تو رو تو دلش بیاد بگیره. واسه این زنده بمونی که یکی واسه یکی دیگه بمیره. سخته اون نباشه و به دوریش عادت نکنی ... روز اول یادته هاتی دلم گردی ددس ... خدایا ولم کن می افتم به پات.

 

 

متن آهنگ سرکوب از یاس

۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - دانلود آهنگ سرکوب از یاس کار طولانیه ، حوصله کن پُر کار بودن به خیلی چیزا بستگی داره مهم ترینش انگیزست ، وقتی به ... از اون طرف چه جرم هایی که با یه امضا حل شد ... با ولم کن حرکت کاملا فوله ... دیگه ، هیچی نمی تونه منو غافلگیرم کنه ... یادمه بچه بودم توو جمع یکی صدام کرد ... وقتی که صبح تا شب مثل جغد خیره.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو